אלעד • כאב הראש של ש"ס: אין מועמד

    שלום בידרמן No Comments on אלעד • כאב הראש של ש"ס: אין מועמד
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרמה באלעד: אריה דרעי מחפש בקדחתנות מועמד שיוביל את ש"ס המקומית לניצחון וישאיר את העיר כמעוז של התנועה הקדושה.

    עד לפני ימים ספורים היה נראה כי צביקה כהן, ראש העיר לשעבר, ראש מועצת תפן בהווה, וידידו של אריה דרעי יהיה המועמד מוביל מטעמה של ש"ס לקדנציה הבאה, אולם לאחר התנגדות מקיפה מביתו של הגר"מ מלכה רב העיר אלעד, וכן זינוב של ישראל פרוש, סגן ראש העיר הפופולרי והבן של, הודיע צביקה כהן לדרעי שהוא מסרב להתמודד בעיר.

    "לצביקה נמאס מהקטטות, האיומים ורוח הדברים שנשמעים כלפי בעיר. יש לו עוד 3 שנים להנהיג את מועצת תפן והוא לא רואה סיבה להיות מגולגל עם זפת רותח על הכביש החם" אמרו ל'זירה המקומית' מקורביו של צביקה כהן.

    בינתיים ישראל פרוש לא בזבז זמן והקים קואליציה משותפת של תמיכה בו. חלקים מאגודת ישראל, דגל התורה והבית היהודי הודיעו כי פרוש הוא מוסכם עליהם לראשות העיר. כעת מחפשים בש"ס מועמד שיותיר את השליטה בעיר בידיהם.

    השמות שעלו עד כמה הם של ח"כ וסגן שר האוצר לשעבר איציק כהן שנחשב כקונצנזוס בעיר, אלא שהוא מסרב להתמודד. גם השר לשעבר וראש מועצת חריש היוצא ניסים דהן נחשב כמתמודד ראוי, אלא שבש"ס מפחדים לקחת את הסיכון ולהפסיד את העיר לפרוש. יש גם שמנסים לגלגל את שמו של ראש המועצה הראשון צוריאל קריספל שמצידו לא מגלה התנגדות גבוהה. ספין שעלה וירד הוא הבאתו של מקורבו של דרעי יוסי שווינגר שהיה ראש המועצה הממונה הראשון של מודיעין עילית כמועמד מוסכם על העיר (רזומה בתחום, מקורב לדרעי וממוצא אשכנזי), אולם מדובר ברעיון ללא ידיים ורגליים.

    מה שברור שאלעד הופכת להיות "עיר המבחן" של אריה דרעי בבחירות הקרובות. כרגע הוא מפנה את זמנו להבאת מועמד מוסכם שינצח את המועמד האשכנזי. ימים ספורים יגידו אם יצליח.



    0 תגובות